De Grote Hippie Quiz - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anne Horvers - WaarBenJij.nu De Grote Hippie Quiz - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anne Horvers - WaarBenJij.nu

De Grote Hippie Quiz

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 November 2015 | Australië, Airlie Beach

De dag die in het begin van de reis zo ver weg leek was nu aangebroken, mijn verjaardag. Een hele leuke dag gehad, van Jeroen kreeg ik een couples-massage in Hervey Bay, wat konden die vrouwen dat goed zeg! Heerlijk relaxt reden we een stukje verder naar Bundaberg, waar we die avond lekker uit eten gingen bij een Italiaan. We sloten mijn verjaardag af met een bios bezoekje, en wel naar de nieuwste James Bond film Spectre. Heel gek om je verjaardag zo ver weg te vieren! Wanneer het hier overdag was, lagen jullie in Nederland te slapen, dus de felicitaties kwamen op best gekke tijdstippen. Kerst en oud en nieuw in Nieuw Zeeland worden vast nog gekker (en heel gaaf)!
    Vrijdag werden we erg vroeg wakker door de hitte, wat niet verkeerd uitkwam omdat we veel gingen rijden die dag. We hadden weten te regelen dat we zondags op een cruise door de Whitsunday eilanden konden, die alleen nog op deze dag beschikbaar was. Meer dan 1000 kilometer in 2 dagen, best veel. Onderweg stopten we bij Agnes Waters en Town of 1770, beide erg mooie kustplaatsen met de helderste zee. Die avond sliepen we op de beste gratis camping ever in St Lawrence, met douches en mega schoon!
   De volgende dag werden we helaas weer Rita uit gebrand doordat het zo heet was. Nieuw record geloof ik, om 8 uur 's ochtends al boven de 30 graden... Na een verkoelende koude douche vertrokken we richting Airlie beach, vanuit waar we de volgende dag de cruise door de Whitsunday eilanden zouden doen. Onderweg stopten we nog in Mackay om een mooi uitzicht op de stad te zien, daarna knalden we door naar onze eindbestemming. Zo heet, toe aan een zwembad! Die avond sliepen we vroeg, we moesten de ochtend erna om half 6 opstaan dusja.
    Pff, best een saai verslagje geworden met weinig belevenissen. Om er toch nog iets leuks van te maken nodig ik jullie uit mee te doen aan de Grote Hippie-quiz :) Zoals degenen die de andere verslagen hebben gelezen weten, hebben alle Hippie campers een naam. Vanaf het begin van onze reis zijn Jeroen en ik die namen gaan verzamelen, al snel kwamen we er achter dat ze iets gemeen hadden! De tot nu toe verzamelde namen staan hieronder, nu aan jullie de vraag: wat hebben ze gemeen? Wie dat als eerste goed heeft, krijgt de eeuwige roem van de Hippie-quiz!! Wie wil dat nou niet... Daarnaast zoeken we bij elke naam hieronder een achternaam, hints zijn niet te koop. Laten we afspreken dat we een beetje aardig voor elkaar blijven en niet alle namen in een bericht voorzien van achternaam ;)
Let the games begin!
○ Ringo
Good lucky everyone!

• 24 November 2015 - 07:52

Claire:

Haha helemaal geen saai verslagje an!♡ super leuk:) en het zijn allemaal popsterren?♡¿ heb ik gewonnen? ?

• 24 November 2015 - 10:13

Marianne:

Inderdaad géén saai verslag. Is het nooit.
    Ik heb de tweede prijs, want ook ik dacht dat het popsterren waren. (niet zo heeeeel moeilijk)
    Nog een weekje Australië. Ben benieuwd wat Nieuw-Zeeland brengt.

• 25 November 2015 - 11:51

Jeanne:

Blijft leuk om te lezen! Hier komt dan spuit elf met de oplossing: popsterren! Er is vast ook ruimte voor de derde plaats in de ranglijst.... Die duikfoto's zijn wel echt super!!

• 26 November 2015 - 14:36

Nina:

Leuk Annie!! Geniet alsjeblieft van de hitte daar want hier is het bibberkoud;) Antwoord op je quiz hoef ik denk ik niet meer te geven haha.. Of zoeken jullie nog echt van elke popster de achternaam... Dan zou ik alleen Rita zelf niet weten! ??